Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010

Ο ΄Αγγελος μας ! Ο Φύλακας της ζωής μας !

...Από τη στιγμή της συλλήψεώς μας , στα σπλάχνα της μητέρας μας , μας έχει δωθεί από Τον Θεό , ένα μοναδικό δώρο , για όσο διάστημα διαρκέσει η ζωή μας σ΄ αυτή τη γή !
Άγγελος Κυρίου, ο σύντροφος και προστάτης της ζωής μας...
Άγρυπνος φύλακας , καλός συνοδοιπόρος , υπομονετικός…
Ο ακούραστος συνταξιδιώτης μας , στο ταξίδι της ζωής…
αυτός που μένει άγρυπνος φύλακας για μας….
Αυτός που παλεύει με όλα τα «κακά» σε βάρος της ζωής και της ψυχής μας…
Αυτός που χαίρεται με τις καλές μας πράξεις και λυπάται για τις κακές .
Αυτός που ο αναπέμπει ύμνους δοξολογίας , προσευχές και ψαλμούς , για μας προς Τον Ουράνιο Πατέρα.



Και δεν τον βλέπουμε…ούτε τον ακούμε…αλλά τον αισθανόμαστε αθόρυβα και σιωπηλά νάναι στο πλάϊ μας …
Νιώθουμε την αέρινη παρουσία του σαν απέραντη χαρά…
σαν χαμόγελο μικρού παιδιού…


Ο Άγγελος μας , ο υπερασπιστής της ζωής μας ,
ο καθοδηγών την πορεία μας στης ζωής το πέλαγος ,
ο παρηγορητής των θλίψεων μας , ο ελπίζων...
Αυτός που θα μας συνοδέψει σε όλη της πορεία της ζωής μας ,
ακόμη και στο αιώνιό μας ταξίδι προς την συνάντηση με Τον Δημιουργό μας . . .
Θάναι μαζί μας , για να μας στηρίξει και να μας υπερασπιστεί Στο Θεό μας .


Άγγελος Κυρίου !
Νοιώθουμε την παρουσία του…και τη νιώθουμε περισσότερο κοντά στη δυστυχία των απελπισμένων…κοντά στη φτώχεια και τον πόνο , κοντά στη μοναξιά των αρρώστων και των φυλακισμένων , κοντά στους απλούς και ταπεινούς διαβάτες της ζωής . . .


Τη νιώθουμε την παρουσία του , εκεί που η μοναξιά συνθλίβει ή προσπαθεί να εξαφανίσει την ελπίδα…
εκεί που ο πόλεμος εξαφανίζει και κατατρώγει την ειρήνη…
εκεί που χέρια και μάτια σηκώνονται και εκλιπαρούν για βοήθεια προς τον ουρανό…


Άγγελος Κυρίου !
Είναι κοντά μας…από το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό της ζωής μας…
είναι δίπλα μας ακούραστα και υπομονετικά …
και δε μας μιλά…δεν τον βλέπουμε…
κάνοντάς μας όμως να αισθανόμαστε την πνοή των Ουρανών…
νιώθουμε τη λάμψη τους… νιώθουμε το φως που μας καθοδηγεί μέρα και νύχτα...
Ο Άγγελος μας !
Η χαρά του κόσμου και των Ουρανών...
Η η χαρά της σιωπής και η άνοιξη στη ζωή μας !
.Ας μην τον ξεχνάμε στην καθημερινή προσευχή μας.
Ας του μιλούμε καθημερινά , και ας τον ικετεύουμε
να φωτίζει το δρόμο μας και τη ψυχή μας προς το καλό .
.
Η προσευχή προς στον φύλακά μας άγγελο είναι στο τέλος του Μικρού Αποδείπνου.

Καλό είναι να την λέμε κάθε βράδυ προτού κοιμηθούμε.
Χ.
Χαρίζει απίστευτη γαλήνη και ηρεμία στη ψυχή μας.
.
Μετάφραση :
.
Άγιε Άγγελε, εσύ που είσαι προστάτης της αθλίας ψυχής μου και της ταλαίπωρης ζωής μου, μή με εγκαταλείψης τον αμαρτωλό, μήτε να απομακρυνθής από μένα εξ αιτίας της χαυνότητός μου. Μή επιτρέψης στον πονηρό δαίμονα να κυριαρχήσει επάνω μου κατατυραννώντας αυτό το θνητό μου σώμα. Κράτησε το ταλαίπωρο και παράλυτο χέρι μου και οδήγησέ με στην οδό της σωτηρίας. Ναι, άγιε Άγγελε του Θεού, εσύ που είσαι φύλακας και σκεπαστής της αθλίας ψυχής μου και του αθλίου σώματός μου, συγχώρησέ με για όλα εκείνα με τα οποία σε ελύπησα όλες τις ημέρες της ζωής μου, και για όσα αμάρτησα την σημερινή ημέρα. Σκέπασέ με και τούτη τη νύκτα και διαφύλαξέ με από κάθε επήρεια του αντιπάλου διαβόλου, για να μή παροργίσω τον Θεό με κάποιο αμάρτημα. Και συνάμα πρέσβευε για χάρι μου προς τον Κύριο, να με στερεώση στον θείο φόβο (=σεβασμό) και να με κάνη δούλο άξιο της αγαθότητός του. Αμήν.


Κείμενο:


Άγιε Άγγελε, ο εφεστώς της αθλίας μου ψυχής και ταλαιπώρου μου ζωής, μή εγκαταλίπης με τον αμαρτωλόν, μηδέ αποστής απ’ εμού διά την ακρασίαν μου. Μή δώης χώραν τω πονηρώ δαιμόνι κατακυριεύσαι μου τη καταδυναστεία του θνητού τούτου σώματος. Κράτησον της αθλίας και παρειμένης χειρός μου, και οδήγησόν με εις οδόν σωτηρίας. Ναι, Άγιε Άγγελε του Θεού, ο φύλαξ και σκεπαστής της αθλίας μου ψυχής και του σώματος, πάντα μοι συγχώρησον, όσα σοι έθλιψα πάσας τα ημέρας της ζωής μου, και εί τι ήμαρτον την σήμερον ημέραν. Σκέπασόν με εν τη παρούση νυκτί και διαφύλαξόν με από πάσης επηρείας του αντικειμένου, ίνα μή εν τινι αμαρτήματι παροργίσω τον Θεόν. Και πρέσβευε υπέρ εμού προς τον Κύριον, του επιστηρίξαι με εν τω φόβω Αυτού, και άξιον αναδείξαι με δούλον της Αυτού αγαθότητος. Αμήν.


Όλα τα Ορθόδοξα Προσευχητάρια , περιέχουν την πιο πάνω προσευχή
στο τέλος του Μικρού Αποδειπνου .
.
Εύχομαι χρόνια πολλά , σε όσους έχουν σήμερα την ονομαστική τους γιορτή ,
και φέρουν το όνομα του Αρχαγγέλου Μιχαήλ .
Ας είναι για όλους φύλακας , προστάτης και καθοδηγητής .
http://odevontas.blogspot.com/search/label/%CE%86%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%BF%CE%B9

Τα λάθη είναι πολλά όπου η αγάπη είναι λίγη. Εκεί που η αγάπη περισσεύει τα λάθη εξαφανίζονται!

Ανακοίνωση των διαχειριστών της ιστοσελίδας μας

Οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν απηχούν κατ' ανάγκη και τις απόψεις των διαχειριστών.
Οι φωτογραφίες προέρχονται από τα site και blog που μνημονεύονται ή από google search ή από άλλες πηγές και ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους.
Τα αποσπάσματα video που δημοσιεύονται προέρχονται από άλλα site τα οποία και αναφέρονται (σαν Πηγή) ή περιέχουν το λογότυπο τους.
Εάν παρόλα αυτά κάποιος/α θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση του Blog, καλείται να επικοινωνήσει στο atladidas@gmail.com προς αποκατάσταση του θέματος.