Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010

Ιδού Έστηκα επί την θύραν . . .

.
ΙΔΟΥ: Την πρώτη κίνηση την έχω κάνει Εγώ.
.Σε έχω προλάβει. Ο δικός σου ρόλος αρχίζει λίγο αργότερα…

ΕΣΤΗΚΑ: Δεν είναι τυχαίο το σταμάτημά μου μπροστά στην πόρτα σου…

Δεν ήμουν περαστικός από το σπίτι σου και είπα να σταθώ.

Η επίσκεψή μου είναι εντελώς π ρ ο σ ω π ι κ ή .

Έρχομαι αποκλειστικά για σένα παιδί μου …

ΕΠΙ ΤΗΝ ΘΥΡΑΝ: Εγώ που έχω τη δύναμη να μπαίνω «και των θυρών κεκλεισμένων»,


θέλω να μπαίνω από την είσοδο του σπιτιού σου.

Από κει που εσύ ανοίγεις, που εσύ δέχεσαι…

Θέλω η επίσκεψή μου να γίνει από ένα άνοιγμα της ψυχής σου
και η είσοδός μου να είναι νόμιμη και αισθητή…

ΚΑΙ ΚΡΟΥΩ: Που θα πει ζητώ τη συγκατάθεσή σου να μπω.

Δεν παραβιάζω πόρτες.

Κ ρ ο ύ ω. Πρέπει να μ’ ακούσεις πρώτα.

Κ ρ ο ύ ω. Πρέπει να θελήσεις την επίσκεψή μου έπειτα.

Κ ρ ο ύ ω. Θα μου ανοίξεις στο τέλος ;

Είσαι ελεύθερος…

Κύριε , εκείνο το «ιδού» μήπως σημαίνει «αυτή τη στιγμή»;

Εκείνος ο παρακείμενος «έστηκα», μήπως σημαίνει

ότι στην πόρτα μου έχεις σταματήσει εδώ και πολύ καιρό

και υπομονετικά περιμένεις ; . . .

Μήπως το «επί την θύραν» σημαίνει ότι πρέπει οπωσδήποτε να μπεις

και δεν αρκείσαι σε μια συζήτηση από το παράθυρο

ή κάπου έξω από το σπίτι ; . . .

Κύριε, εκείνος ο ενεστώτας «κρούω» με τρομάζει…

Πόση ώρα χτυπάς;

Ως πότε θα χτυπάς;

Ως πότε θα περιμένεις;

Ως πότε θα με περιμένει η αγάπη Σου;

Ένας λόγος είναι να Σου ανοίξω.

Με βρίσκεις ανέτοιμο...

Μα έχω τόση ανάγκη απ’ αυτή Σου την επίσκεψη …


Αναδημοσίευση από το αγαπημένο Ιστολόγιο " Σ Υ Ν Α Ξ Α Ρ Ι "

Τα λάθη είναι πολλά όπου η αγάπη είναι λίγη. Εκεί που η αγάπη περισσεύει τα λάθη εξαφανίζονται!

Ανακοίνωση των διαχειριστών της ιστοσελίδας μας

Οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν απηχούν κατ' ανάγκη και τις απόψεις των διαχειριστών.
Οι φωτογραφίες προέρχονται από τα site και blog που μνημονεύονται ή από google search ή από άλλες πηγές και ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους.
Τα αποσπάσματα video που δημοσιεύονται προέρχονται από άλλα site τα οποία και αναφέρονται (σαν Πηγή) ή περιέχουν το λογότυπο τους.
Εάν παρόλα αυτά κάποιος/α θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση του Blog, καλείται να επικοινωνήσει στο atladidas@gmail.com προς αποκατάσταση του θέματος.