Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Τα βάσανα και οι σκοτούρες της ζωής !

...
Πέρασα όλη μου τη ζωή με άγχος , θλίψη , στενοχώριες ...
Πέρασαν τα χρόνια , έφυγε η νιότη , έγινα ένας γέρος άνθρωπος, κουβαλόντας στην πλάτη μου και στο μυαλό μου πολλά βάσανα και σκοτούρες , από τα οποία . . . τα περισσότερα δεν συνέβηκαν ποτέ !!!
.
.Υστερόγραφο :
.
Διαβάζοντας τα σχόλια της παρούσης ανάρτησης ,
ένα από αυτά ξεχώρισε και μίλησε περισσότερο στην καρδιά μου.
Έτσι το μεταφέρω εδώ , γιατί πιστεύω έχει να προσθέσει
περισσότερα σ΄ αυτά που έχω γράψει εδώ , και ακόμα πιο πολλά .
" Πέρασα τη ζωή μου με άγχος , προβλήματα , συκοφαντίες , θλίψεις ...
Τώρα στην ηλικία που είμαι κατάλαβα ότι πολλά από αυτά θα μπορούσα να τα αποφύγω, αλλά τότε υπήρξα ανώριμος .
Τώρα βλέπω τα πράγματα πιο καθαρά, λογικά .
Το συναίσθημα έχει φύγει .
Μπήκε στη ζωή μου Ο Χριστός .
Τώρα πια συμπορεύομαι μ΄ Αυτόν .
Βλέπω πως ακόμη και στα λάθη μου μπορώ να δώσω μια άλλη διάσταση .
Στα λάθη των άλλων, το ίδιο !
Έτσι λοιπόν, βαδίζω στο μονοπάτι της ζωής , γιατί να ,
από μακρυά πια αντικρύζω κάτι που πριν χρόνια δεν έβλεπα .
Κι΄ αυτό το κάτι είναι ο προορισμός μου , ο προορισμός σου , ο προορισμός μας ...
Τα χρόνια περνούν ... "
 
http://odevontas.blogspot.com/2010/07/blog-post_12.html

Τα λάθη είναι πολλά όπου η αγάπη είναι λίγη. Εκεί που η αγάπη περισσεύει τα λάθη εξαφανίζονται!

Ανακοίνωση των διαχειριστών της ιστοσελίδας μας

Οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν απηχούν κατ' ανάγκη και τις απόψεις των διαχειριστών.
Οι φωτογραφίες προέρχονται από τα site και blog που μνημονεύονται ή από google search ή από άλλες πηγές και ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους.
Τα αποσπάσματα video που δημοσιεύονται προέρχονται από άλλα site τα οποία και αναφέρονται (σαν Πηγή) ή περιέχουν το λογότυπο τους.
Εάν παρόλα αυτά κάποιος/α θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση του Blog, καλείται να επικοινωνήσει στο atladidas@gmail.com προς αποκατάσταση του θέματος.